Hvordan melder man sig ind?

Man bliver automatisk medlem af Hørsholm Svømmeforening, når man tilmelder sig og betaler for et svømmehold. Her er medlemsgebyret et årligt gebyr inkl. undervisningsprisen. Der er et depositum for chippen på 100 kr. som tilbagebetales ved aflevering. Tilmeldingen foregår online, via websiden eller direkte på klubmodul.

Hvor køber man udstyr?

Hørsholm Svømmeforening har sin egen webshop, hvor I kan bestille t-shirts, badehætter med mere. Shoppen finder du i menuen øverst. Desuden har foreningen en rabataftale med Svømmespecialisten. Du skal have udleveret en rabatkode. Kontakt Lene pr. mail mammitil3@hotmail.com eller SMS 21215689 for at få oplyst koden.

Skal man melde sig ud, når ikke man ønsker at svømme mere?

Man skal henvende sig skriftligt til kontoret hskontor@gmail.com, hvis det er midt i sæsonen. Gebyr for tilmelding gives ikke retur. Man er automatisk udmeldt, hvis man ikke gentilmelder sig via klubmodulet til den nye sæson. Tilmelding til et hold er kun for et år ad gangen.

Hvornår kan man tilmelde sig et hold?

Man kan tilmelde sig et hold gennem hele sæsonen. Sker tilmeldingen efter påbegyndt sæson, forbeholder vi os retten til at vurdere egnethed til at komme på hold, som er godt i gang. Der vil være en prøveperiode på 2 uger.

Hvordan finder man ud af, hvilket hold ens barn skal svømme på?

På websiden her er en holdbeskrivelse. Hvis man alligevel er i tvivl, kan svømmeren komme ned til en prøvetime, hvor træneren vil vurdere hvilket hold, som er det rigtige. Dette aftales ved at skrive en mail til kontoret på hskontor@gmail.com.

Rykker man kun op til næste svømmehold ved sæsonskift?

Såfremt der er plads, vil der være mulighed for at rykke op til næste hold. Er jeres barn helt fejlplaceret, vil vi gøre alt, hvad vi kan for, at vi finder en løsning.

Får jeg penge retur ved aflysninger?

Nej, der vil være ca. 2 weekender på en sæson, hvor der vil være stævner. Derudover kan der ske aflysninger pga. uforudsete hændelser/ force majeure – vi giver ikke undervisningsgebyr retur eller erstatter ”tabt” undervisning.

Hvordan ved vi, hvilket hold svømmeren skal på i den nye sæson?

Træneren laver individuelle anbefalinger til alle ved sæson slutning.

Hvordan fungerer ventelisten?

Når der bliver en plads ledig på et hold (som oftest fordi en svømmer rykker til et andet hold) vil der automatisk blive udsendt en mail om tilbud til første svømmer på ventelisten. I har så 96 timer til at beslutte, om I vil bruge linket i mailen og dermed tilmelde jer holdet eller “opgive” pladsen. Hvis I alligevel ikke ønsker at stå på ventelisten, returneres gebyret efter 1. dag og ellers refunderes der ikke.

Hvad indebærer det at være passivt medlem?

Man kan blive passivt medlem –senest den 30. maj, ved at tilmelde sig online. Dette giver mulighed for at tilmelde sig næste sæson14 dage før “ikke medlemmer”.